Herkese merhaba arkadaşlar, elimde bir rapor var. Bu raporda ürünler ve ürünler ile ilgili bazı bilgiler bulunuyor. Ve bu rapor haftalık olarak yenileniyor.
Ben bu rapordaki ürün isimlerini sütun haline getirip, raporda bulunan bazı sütunlardaki bilgilerin toplamını alıp ilgili toplamları ilgili ürün isimlerinin altına yazdırmak istiyorum. Yani ürün isimleri sütun olacak. Toplamını istediğim bilgiler satır olarak başta duracak. ilgili değerler de gerekli yerlere yazılmış olarak gelecek.
Aslında bu istediğim şey pivot ile yapılabiliyor. Ancak benim vba kullanarak kod üzerinden yapmam gerekiyor bu çalışmayı.
Ve mesela birinci haftanınkini yazdırdım. ikinci haftanın verilerini yazdırdığımda birinci hafta için yazdırdığım verilerin olduğu sayfada olsun istiyorum yine.
Konu ile ilgili bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
Ben bu rapordaki ürün isimlerini sütun haline getirip, raporda bulunan bazı sütunlardaki bilgilerin toplamını alıp ilgili toplamları ilgili ürün isimlerinin altına yazdırmak istiyorum. Yani ürün isimleri sütun olacak. Toplamını istediğim bilgiler satır olarak başta duracak. ilgili değerler de gerekli yerlere yazılmış olarak gelecek.
Aslında bu istediğim şey pivot ile yapılabiliyor. Ancak benim vba kullanarak kod üzerinden yapmam gerekiyor bu çalışmayı.
Ve mesela birinci haftanınkini yazdırdım. ikinci haftanın verilerini yazdırdığımda birinci hafta için yazdırdığım verilerin olduğu sayfada olsun istiyorum yine.
Konu ile ilgili bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?