Herkese merhaba;
Ben orta ölçekli ancak hızla büyüyen bir firmada proje mühendisi olarak çalışmaktayım. Sipariş veren her firmanın kendi özel numaraları, bize özel proje numaraları derken, proje takibi inanılmaz zaman alıyor. Ben user formlar kullanılarak detaylı hazırlanmış, proje liderlerinin detaylı olarak projenin durumunu girdiği, bitmiş projelerin arşivlendiği bir program yapmak istiyorum. Örneğin isteyen sisteme proje numarasını girip işin durumunu görebilmeli. Şu anki excel bilgimle böyle bir işi yapmak sanırım yıllarımı alır. Acaba böyle bir işi excelde mümkün müdür? Yapmak için hangi kaynakları kullanabilirim. Ya da bildiğiniz bu tip hazır bir program var mıdır? Bu konularda bana yol gösterirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
İstediğimin anlaşılması için bir Excel dosyasını ekte sunuyorum. Excel ve/veya acsess programlarına hakim arkadaşlar en azından bir bakıp olup olamayacağı konusunda beni yönlendirebilirlerse çok sevinirim.
Ben orta ölçekli ancak hızla büyüyen bir firmada proje mühendisi olarak çalışmaktayım. Sipariş veren her firmanın kendi özel numaraları, bize özel proje numaraları derken, proje takibi inanılmaz zaman alıyor. Ben user formlar kullanılarak detaylı hazırlanmış, proje liderlerinin detaylı olarak projenin durumunu girdiği, bitmiş projelerin arşivlendiği bir program yapmak istiyorum. Örneğin isteyen sisteme proje numarasını girip işin durumunu görebilmeli. Şu anki excel bilgimle böyle bir işi yapmak sanırım yıllarımı alır. Acaba böyle bir işi excelde mümkün müdür? Yapmak için hangi kaynakları kullanabilirim. Ya da bildiğiniz bu tip hazır bir program var mıdır? Bu konularda bana yol gösterirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
İstediğimin anlaşılması için bir Excel dosyasını ekte sunuyorum. Excel ve/veya acsess programlarına hakim arkadaşlar en azından bir bakıp olup olamayacağı konusunda beni yönlendirebilirlerse çok sevinirim.