personel izinleri toplamı

Katılım
2 Kasım 2006
Mesajlar
71
Excel Vers. ve Dili
Office 2007
merhaba arkadaşlar
ekteki dosyada nasıl olacağını anlattım. Personelin izinlerini ayrı ayrı gireceğim. mesela ayın 12 sinde 5 gün kullandıysa 22 sinde 10 gün kullanmış olsun
daha sonra sayfanın en üstündeki bir hücreye veya textboxa personelin adını girdiğimde toplam kullanmış olduğu izinleri yazsın
 

zafer

Super Moderator
Yönetici
Katılım
8 Mart 2005
Mesajlar
3,288
Excel Vers. ve Dili
OFFICE 2003 TÜRKÇE
OFFICE 2010 TÜRKÇE
Merhaba

Ekli dosyayı inceleyiniz.
 
Katılım
13 Şubat 2007
Mesajlar
82
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office 2003
Sn Zafer bey

Sn Zafer bey bunu 45-50 kiilk bir personel listesine nasıl ayarlayabiriz. Personel izin ve Yıllık iznine; Hastalık ve Ücretsiz izni eklediğimizde yeni formül nasıl olmalı.
 
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
65
Excel Vers. ve Dili
office xp
İleti

Dosyayı İncelermisiniz sanırım anlatmaya çalıştığınız kadarıyla yanlış anlamadıysam böyle bir şey arıyorsunuz

kolay gelsin.





Bilmemek Ayıp değil Öğrenmemek ayıptır...
 
Katılım
2 Kasım 2006
Mesajlar
71
Excel Vers. ve Dili
Office 2007
arkadaşlar
Çok teşekkür ederim
elleriniz ve gözleriniz dert görmesin
sağolun
 
Üst