Otomatik görev dağılımı hakkında yardım...

Katılım
19 Eylül 2009
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
office 2003
Arkadaşlar. haftalık çalışma düzeninde nöbet noktalarına rakamlarla belirtiğim yerlere personel isimlerinin excel tarafından otomatik dağıtılmasını beceremedim. (Personel isimleri yerine rakam kullandım.)
Örneğin;

pazartesi ve cuma günü 1-2-3 numaralı personeller çalışacak olup siyah renkle doldurduğum nokta da personel çalışmayacak
salı, çarşamba ve perşembe 1-2-3-4-5 personeller görev yapacaktır.

Benim sizden isteğim bu çalışma kitabında uygulayacağımız sistemde rakamların otomatik dağılımını sağlayabilir miyiz? Lakin 1 numaralı personel haftaiçinde 2 kere aynı noktada da görev yapmayacak şekilde ayarlayabilir miyiz? Biliyorum belki zor belki imkansız bu. En azından aklımda kalmasın. Yardımlarınızı bekliyorum.
 

Ekli dosyalar

Üst