zgalp
Altın Üye
- Katılım
- 21 Nisan 2009
- Mesajlar
- 5
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 03-11-2028
Selam Arkadaşlar
Personel net maaşlara göre maliyetlerini hesaplayarak aylık bazda ve son sayfada da departmansal baz da gösteren bir tablo yapmaya çalışıyorum.
Tekbir ücret için 12 ayı gösteren tek sayfada tablo yapabildim.Fakat yapmak istediğim bu değil.
Yapmak istediğim veri sayfasındaki değerleri kullanarak aylık bazda ücret maaliyetlerini alabilmek tabikii kümülatif vergi artışlarınıda gözönünde bulundurularak ve yine toplam sayfasında sadece departmanları filitreleyerek departman bazındaki aylık maliyetleri alabilmek.
Örnek dosyam ektedir. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Personel net maaşlara göre maliyetlerini hesaplayarak aylık bazda ve son sayfada da departmansal baz da gösteren bir tablo yapmaya çalışıyorum.
Tekbir ücret için 12 ayı gösteren tek sayfada tablo yapabildim.Fakat yapmak istediğim bu değil.
Yapmak istediğim veri sayfasındaki değerleri kullanarak aylık bazda ücret maaliyetlerini alabilmek tabikii kümülatif vergi artışlarınıda gözönünde bulundurularak ve yine toplam sayfasında sadece departmanları filitreleyerek departman bazındaki aylık maliyetleri alabilmek.
Örnek dosyam ektedir. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ekli dosyalar
-
174.8 KB Görüntüleme: 29