Excel Sayfasında Oluşan Son Satırı Word Belgesine aktarma

Katılım
28 Nisan 2005
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar kolay gelsin herkese üzerinde çalışmakta olduğum bir proje için bilgiye ihtiyacım var şöyle ki;

1-Excel'e userform ile veri kaydı yapılmakta 4 ile 5 sayfaya farklı verileri depoluyoruz.
2-İkinci aşamada bu verileri ilgili word belgelerine taşımam gerekli ama amaç şu oluşan son kayıt word belgesine otomatik taşınmalı herhangi bir ayarlama (posta birleştir vb) ile ugrasılmamalı userform üzerinden dökümanları yazdır butonu ile istenilen evraklar direkt yazıcıya gitmeli.

Konuyu hayata geçirebilmek için sizce en etkili yöntem nedir? En uygun ve stabil çalışan yöntem hangisi olabilir elinizde örnek varsa paylaşabilir misiniz?

Teşekkürler kolay gelsin.
 

askm

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Haziran 2005
Mesajlar
2,745
Excel Vers. ve Dili
2010-2016
Örnek çalışmanız ve word belgeniz olmadan cevap vermek zor olur. Ama amaç çıktı almak için ise excel içerisine yazacağınız şablonu hazırlayıp oraya direkt istediğiniz bilgileri alabilirsiniz.
 
Katılım
28 Nisan 2005
Mesajlar
6
35-40 adet word belgesi bulunmakta her biri için excel kitabı üzerine şablon hazırlamak daha uzun ve meşakkatli bir iş olur düşüncesindeyim örnekleri yükleyeceğim.

Saygılarımla.
 
Üst