baykan_m
Altın Üye
- Katılım
- 26 Ağustos 2015
- Mesajlar
- 257
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 22.03.2028
Merhaba Arkadaşlar,
Benim bir maaş tablom var. Bu tabloda bir çok kalem ve tutarlar var. Benim istediğim şey ekrana koyulan "Bordro Oluştur" butonu ile istediğim şablonda istediğim kalemleri dökmesini istiyorum. Ve bu formatı A4 sayfasına 4'e böldürmek istiyorum. Yani 1 sayfada 4 kişinin maaş bordrosu olacak ve bu bordrolarda fazla mesaisi, devamsız kesintisi, yıllık izin gibi bilgileri yer alacak.
Örneğin, Tablom Sayfa1' de ve a2'de adı soyadı, b2'de fazla mesai tutarı, c2'de devamsız kesinti, d2'de yıllık izin gibi kalemleri var. ben bunları sayfa 1'e yerleştirdiğim "Bordro Oluştur" butonu ile sayfa 2'ye bir tablo içerisinde yazdırmak istiyorum.
Umarım anlaşılır şekilde yazmışımdır. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi günler
Benim bir maaş tablom var. Bu tabloda bir çok kalem ve tutarlar var. Benim istediğim şey ekrana koyulan "Bordro Oluştur" butonu ile istediğim şablonda istediğim kalemleri dökmesini istiyorum. Ve bu formatı A4 sayfasına 4'e böldürmek istiyorum. Yani 1 sayfada 4 kişinin maaş bordrosu olacak ve bu bordrolarda fazla mesaisi, devamsız kesintisi, yıllık izin gibi bilgileri yer alacak.
Örneğin, Tablom Sayfa1' de ve a2'de adı soyadı, b2'de fazla mesai tutarı, c2'de devamsız kesinti, d2'de yıllık izin gibi kalemleri var. ben bunları sayfa 1'e yerleştirdiğim "Bordro Oluştur" butonu ile sayfa 2'ye bir tablo içerisinde yazdırmak istiyorum.
Umarım anlaşılır şekilde yazmışımdır. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi günler