Herkese iyi çalışmalar.
Avukatlık yapıyorum ve İcra programımızdan alınan raporu düzenlerken bir sorun yaşıyorum. Kısaca anlatayım.
Program birden fazla borçlu varsa her birine ayrı bir hücre ayırıyor. Fakat alacaklı tek olduğunda alacaklıyı da iki ayrı hücreyi birleştirerek tek hücrede karşıma çıkarıyor. Bu listede 400 adet dosyayı barındırdığında, isme göre, Müdürlük veya bir başka kıstasa göre sıralama ihtiyacı doğuyor ve sorun da orada yaşanıyor. Çünkü excell birleşmiş hücre olduğundan sıralama yaptırmıyor. Bana lazım olan her sütunun birer hücrede olması, eğer birden fazla borçlu varsa bunu tek hücrede ama alt alta (Enter edilmiş gibi)göstermesi.
Böylelikle 300 dosyayı sıralama ve süzme yapıp çıktı alacağım. Yardım eden olursa sevinirim. Bir ricam da makro düzeyde yardım olmaması. Çünkü yapamayacağımı düşünüyorum.
Avukatlık yapıyorum ve İcra programımızdan alınan raporu düzenlerken bir sorun yaşıyorum. Kısaca anlatayım.
Program birden fazla borçlu varsa her birine ayrı bir hücre ayırıyor. Fakat alacaklı tek olduğunda alacaklıyı da iki ayrı hücreyi birleştirerek tek hücrede karşıma çıkarıyor. Bu listede 400 adet dosyayı barındırdığında, isme göre, Müdürlük veya bir başka kıstasa göre sıralama ihtiyacı doğuyor ve sorun da orada yaşanıyor. Çünkü excell birleşmiş hücre olduğundan sıralama yaptırmıyor. Bana lazım olan her sütunun birer hücrede olması, eğer birden fazla borçlu varsa bunu tek hücrede ama alt alta (Enter edilmiş gibi)göstermesi.
Böylelikle 300 dosyayı sıralama ve süzme yapıp çıktı alacağım. Yardım eden olursa sevinirim. Bir ricam da makro düzeyde yardım olmaması. Çünkü yapamayacağımı düşünüyorum.
Son düzenleme: