ockucukay
Altın Üye
- Katılım
- 29 Aralık 2005
- Mesajlar
- 862
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365 Türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 02-07-2025
Merhaba
Ekte bakım planı formatı var. Yapmak istediğimiz kısaca şöyle;
Bakım planı ve kayıt olarak iki sayfamız var. Kayıt sayfasında hem arıza, hem de planlı bakımlar işleniyor. Bizim Bakım planına işlememiz gerekenler Planlı bakımlar. Kayıt sayfasında Bakım Türü sütununda "P" ile gösteriyoruz.
Bakım planı sayfasında makina listesi var. Listenin sağ tarafında haftalar mevcut. Yapmaya çalıştığımız şey, bakım sıralaması sütunundaki hafta sıralamasını plana işlesin. Örnek; 1 nolu makina 1-25-49 haftalarda bakım planlanmış. Kayıt sayfasını kontrol etsin, ilgili haftaların olduğu hücreye bakım yapıldıysa "G", yapılmadıysa "P" yazsın. Bunu bütün makinalara yapmak gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz?
Ekte bakım planı formatı var. Yapmak istediğimiz kısaca şöyle;
Bakım planı ve kayıt olarak iki sayfamız var. Kayıt sayfasında hem arıza, hem de planlı bakımlar işleniyor. Bizim Bakım planına işlememiz gerekenler Planlı bakımlar. Kayıt sayfasında Bakım Türü sütununda "P" ile gösteriyoruz.
Bakım planı sayfasında makina listesi var. Listenin sağ tarafında haftalar mevcut. Yapmaya çalıştığımız şey, bakım sıralaması sütunundaki hafta sıralamasını plana işlesin. Örnek; 1 nolu makina 1-25-49 haftalarda bakım planlanmış. Kayıt sayfasını kontrol etsin, ilgili haftaların olduğu hücreye bakım yapıldıysa "G", yapılmadıysa "P" yazsın. Bunu bütün makinalara yapmak gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz?
Ekli dosyalar
-
84.7 KB Görüntüleme: 21