- Katılım
- 11 Mart 2005
- Mesajlar
- 3,039
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2013 İngilizce
Merhabalar,
ekli dosyada
Detay adlı sheet içerisinde Arıza Bildirme- Arıza Giderme süresi ve bu iki sürenin farkı vardır.
Ozet adlı sheet içerisinde ise Detay adlı sheet te verilen Arıza Giderme süresi nin toplamını ay -ay görmek istiyorum.
Yani Detay sheet' indeki;
-Arıza Bildirme tarihi Ocak ayı içerisinde (01.01.2008- 31.01.2008) olanların toplamı Ocak karşısına
-Arıza Bildirme tarihi Şubat ayı içerisinde (01.02.2008- 28.02.2008) olanların toplamı Şubat karşısına
-Arıza Bildirme tarihi Mart ayı içerisinde (01.03.2008- 31.03.2008) olanların toplamı Mart karşısına
.......
.......
getirecek bir fonksiyon yazmaya çalışıyorum, yardımcı olabilirmisiniz.
İyi Çalışmalar.
ekli dosyada
Detay adlı sheet içerisinde Arıza Bildirme- Arıza Giderme süresi ve bu iki sürenin farkı vardır.
Ozet adlı sheet içerisinde ise Detay adlı sheet te verilen Arıza Giderme süresi nin toplamını ay -ay görmek istiyorum.
Yani Detay sheet' indeki;
-Arıza Bildirme tarihi Ocak ayı içerisinde (01.01.2008- 31.01.2008) olanların toplamı Ocak karşısına
-Arıza Bildirme tarihi Şubat ayı içerisinde (01.02.2008- 28.02.2008) olanların toplamı Şubat karşısına
-Arıza Bildirme tarihi Mart ayı içerisinde (01.03.2008- 31.03.2008) olanların toplamı Mart karşısına
.......
.......
getirecek bir fonksiyon yazmaya çalışıyorum, yardımcı olabilirmisiniz.
İyi Çalışmalar.