- Katılım
- 10 Ocak 2018
- Mesajlar
- 745
- Excel Vers. ve Dili
-
Microsoft Office 2024
Google Sheets
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 19-12-2026
Arkadaşlar iyi günler. Bir kamu kurumunda çalışmaktayım. Yapılan kayıtların girilmesi için bir taslak oluşturdum fakat devamını çözemedim.
Kısaca açıklayacak olursak YENİ KAYIT tuşuna basılınca Userform (değiştiremedim userformu) açılması gerekli.
AÇılan userforma 1. yer liste şeklinde yaptım ordan seçilen, digerlerine de yazılan veriler girilecek resimdeki gibi, KAYDET tuşuna basılınca excel de alt alta her kayıt otomatik eklenecek.
KAYDET'e basınca userformdaki veriler kaydedilecek ama kaybolmayacak.
Aynı kayıt fakat 5 farklı isim yazmak gerekirse diğer veriler kaybolmasın yani.
Yardımcı olabilecek arkadaş varsa şimdiden çok teşekkürler.
Kısaca açıklayacak olursak YENİ KAYIT tuşuna basılınca Userform (değiştiremedim userformu) açılması gerekli.
AÇılan userforma 1. yer liste şeklinde yaptım ordan seçilen, digerlerine de yazılan veriler girilecek resimdeki gibi, KAYDET tuşuna basılınca excel de alt alta her kayıt otomatik eklenecek.
KAYDET'e basınca userformdaki veriler kaydedilecek ama kaybolmayacak.
Aynı kayıt fakat 5 farklı isim yazmak gerekirse diğer veriler kaybolmasın yani.
Yardımcı olabilecek arkadaş varsa şimdiden çok teşekkürler.

Kod:
Excel: http://dosya.co/wdgfh4pr2hxi/TESCİLİ_YAPILAN_ENH.xlsm.html