- Katılım
- 20 Temmuz 2005
- Mesajlar
- 11
Arkadaşlar hazırlamış olduğum bir stok programında C Sütunundan H sütununa kadar depolarım var. A sütununda ise Ürünler kayıtlı.
Userformda iki adet combobox ve bir adet textbox var. ComboBox1 den Depoyu ComboBox2 den ürün seçimini yapıyorum. Nasıl bir kod yazmalıyım ki seçtiğim depodaki ürünün miktarı textboxa gelsin. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Userformda iki adet combobox ve bir adet textbox var. ComboBox1 den Depoyu ComboBox2 den ürün seçimini yapıyorum. Nasıl bir kod yazmalıyım ki seçtiğim depodaki ürünün miktarı textboxa gelsin. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme:
