- Katılım
- 25 Ağustos 2006
- Mesajlar
- 452
- Excel Vers. ve Dili
-
2007 Türkçe
2010 Türkçe
2013 Türkçe
OFİS 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 09.10.2029
İyi günler.
Fatura dökümlerini rapor halinde alıyorum. Ancak rapor ekranına gelen verileri seçeneklere göre toplam aldırmam gerekiyor.
Üç adet seçeneğim bulunuyor. USD-EURO-TL
Fakat nedense hep hata veriyor
Örnek formül.
=DSum("[Tutar]";"[Alınan Faturalar Sorgu]";"[Birim] ='USD'")
Bu formülde doğrudur USDlerin tamamını topluyor ancak rapordaki değilde sorgudaki USD ler.
=DSum("[Tutar]";"[Rapor]";"[Birim] ='USD'") yazdığımda ise hata veriyor.
Bunu nasıl düzeltebilirim.
Teşekkürler.
Fatura dökümlerini rapor halinde alıyorum. Ancak rapor ekranına gelen verileri seçeneklere göre toplam aldırmam gerekiyor.
Üç adet seçeneğim bulunuyor. USD-EURO-TL
Fakat nedense hep hata veriyor
Örnek formül.
=DSum("[Tutar]";"[Alınan Faturalar Sorgu]";"[Birim] ='USD'")
Bu formülde doğrudur USDlerin tamamını topluyor ancak rapordaki değilde sorgudaki USD ler.
=DSum("[Tutar]";"[Rapor]";"[Birim] ='USD'") yazdığımda ise hata veriyor.
Bunu nasıl düzeltebilirim.
Teşekkürler.