Bunun bir nedeni var mı?
Hocam aslında bir nedeni yok daha önce çalışan arkadaş ilk üç kişileri dağıtıyordu ama sizde nasıl bir şekilde yapıldığını gözemedik
DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
Altın Üyelik Hakkında Bilgi
Bunun bir nedeni var mı?
Eline Emeğine sağlık hocam süpper olmuş, PES'te özellikle kuradan faydalanacağım! Ancak dosya benim düzenleyeceğm turnuva için yeterli değil, Onu da ben bulacağım artık. Aslında istediğim 4-veya 5 takımdan oluşan 4 grup ve bu grupların kuralarının çekilmesi, sonuçlarına göre(deplasman yok tek maç) puanlamaları ve grupların ilk 2 sıralarındakilerin eleme usulü çeyrek final yarı final ve final oynaması. Ancak epeyce karışıyor birbirine. Sizden ricam takımları tek torbadan 4 gruba ayıracak bir makro nasıl oluşturabilceğimi açıklamanız.
Şimdiden teşekkür ederim.
4 grup 4 takımdan oluşan gruplar oluşturulabilir. Daha sonra grup birincileri ile grup ikincilere eşleştirilir. Bu şekilde final oynatılabilir.
Peki takımlar torba usülümü sınıflandırılacak. 1 kişi 1 takım ile mi oynayacak?
Biraz detay lazım.
4 grup 4 takımdan oluşan gruplar oluşturulabilir. Daha sonra grup birincileri ile grup ikincilere eşleştirilir. Bu şekilde final oynatılabilir.
Peki takımlar torba usülümü sınıflandırılacak. 1 kişi 1 takım ile mi oynayacak?
Biraz detay lazım.