• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

PES ligi yardım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan WeliC@N
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bunun bir nedeni var mı?

Hocam aslında bir nedeni yok daha önce çalışan arkadaş ilk üç kişileri dağıtıyordu ama sizde nasıl bir şekilde yapıldığını gözemedik :) aslında olsada olur olmasada olur ama en azında daha göze güzel gözükür diye düşünüyoruz :) KURA butonuna bastığımızda o kısım gözükmesse daha heyecanlı olacağını düşünüyoruz arkadaşlarla :)
 
Eline Emeğine sağlık hocam süpper olmuş, PES'te özellikle kuradan faydalanacağım! Ancak dosya benim düzenleyeceğm turnuva için yeterli değil, Onu da ben bulacağım artık. Aslında istediğim 4-veya 5 takımdan oluşan 4 grup ve bu grupların kuralarının çekilmesi, sonuçlarına göre(deplasman yok tek maç) puanlamaları ve grupların ilk 2 sıralarındakilerin eleme usulü çeyrek final yarı final ve final oynaması. Ancak epeyce karışıyor birbirine. Sizden ricam takımları tek torbadan 4 gruba ayıracak bir makro nasıl oluşturabilceğimi açıklamanız.
Şimdiden teşekkür ederim.
 
Hala fikstür üzerinde çalışıyorum. Yapmaya çalıştığım.
1- Bir oyuncu üst üste en fazla 2 maç yapacak
2- Takımların oynadıkları maçlar eşit olacak.
3- Takım bir iç saha bir dış sahada oynayacak. Bir türlü denk getiremedim.
 
Fikstür konusunda çok daha heyecan getirmişsin güzel olmu üstad. Düzeltmelerine gelince:

1)Hazırlanan fiktürde her oyuncu zaten 2 oyun oynuyor sonra diğerleri oynuyor. 3 kişi olduğu için 2 kez oynamak zorundalar zaten o yüzden sorun yok görünüyor.

2)Tüm skorları yazdığımda takımların oynadıkları maçlar toplam maç sayısı olarak 18 evinde 18 deplasmanda 36 maç yapıyor her takım. Bunda da sorun yok görünüyor.

3) Evet bir içeri bir deplasman da oynamak konusunda sıkıntı mevcut. Gerçek bir lig fikstürü oluşturmaya kararlısın anlaşılan:)

Emeğine sağlık ne deyim!
 
Sadece 1 yerde sorun kaldı. Bir takım evinde 1 deplasmanda 3 maç ( dolayısyla 1 takımda 1 evinde 3 deplasmanda) maç yapmış oluyor. Mutlaka 1 çözüm var. Abartmıyorum belki elliyi geçti sil baştan yapmam.
 
Hocam tek kelime ile şaheser benim için en son yazdığım tüm istekleri olmuş :) genel sorun sizinde belirtiğiniz gibi deplasmanda fazla maç yapılması ama benim için aciliyeti yok onu manuelde arkadaşlarla ayarlarız bu hali bile bizi yeter artar bile o sorun çözülürse pastanın üstünde çilek olur benim için :) bu akşam oynamaya başlıyoruz eğer sorun olursa ki olmayacağına eminim bu başlığın altına yazarım.. :) Arkadaşlar adına ve kendi adıma tekrar tekrar teşekkür ederim hocam bize zaman ayırdığınızı için emeğiniz için :) şimdi akşam olmasını çok istiyorum :D
 
Fikstür sorununu sonunda çözdüm. Yapmak istediğim bir takım bir ev, bir deplasman değildi. Bir takımın evinde ve deplasmanda yapmış oldukları maç farkı ikiye çıksın istemiyordum.

Aslında ikili averaj yapılabilir. Onuda sonra ayarlamaya çalışacağım. Takım kısmını sadece sütunu kaydırarak ekrandan görünmesini engelledim.

Kura önce 1. Torba 2 ve 3. torba diye gidiyor.

Bir misafirler bir dosyanız. Bayramı bu şekilde geçirdik. Moskova'ya selamlar.

Size iyi oyunlar.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Eline Emeğine sağlık hocam süpper olmuş, PES'te özellikle kuradan faydalanacağım! Ancak dosya benim düzenleyeceğm turnuva için yeterli değil, Onu da ben bulacağım artık. Aslında istediğim 4-veya 5 takımdan oluşan 4 grup ve bu grupların kuralarının çekilmesi, sonuçlarına göre(deplasman yok tek maç) puanlamaları ve grupların ilk 2 sıralarındakilerin eleme usulü çeyrek final yarı final ve final oynaması. Ancak epeyce karışıyor birbirine. Sizden ricam takımları tek torbadan 4 gruba ayıracak bir makro nasıl oluşturabilceğimi açıklamanız.
Şimdiden teşekkür ederim.

4 grup 4 takımdan oluşan gruplar oluşturulabilir. Daha sonra grup birincileri ile grup ikincilere eşleştirilir. Bu şekilde final oynatılabilir.

Peki takımlar torba usülümü sınıflandırılacak. 1 kişi 1 takım ile mi oynayacak?

Biraz detay lazım.
 
Müteşekkirim!

4 grup 4 takımdan oluşan gruplar oluşturulabilir. Daha sonra grup birincileri ile grup ikincilere eşleştirilir. Bu şekilde final oynatılabilir.

Peki takımlar torba usülümü sınıflandırılacak. 1 kişi 1 takım ile mi oynayacak?

Biraz detay lazım.

Bahsettiğiniz gibi aslında istediğim ;

Ancak takım sayısı şu anda belli değil geçen yıl 16 takım idi bu yıl ne kadar olursa ona göre revize edebiliriz. Bu durumda da yardımınız boşa gidebilir. Yani tek torbadan 4 takımdan 4 grup da oluşabilir, 5-6 takımdan 4 grupta olaşibilir ya da 6 takımdan 2 grup. Önce onlar kesinleşsin ona göre yardımını istesem daha uygun olacaktır. Varsayım üzerine seni yormak istemem. Şimdilik Pes turnuvası yeterli olacaktır:) Yardımların için çok sağol...
 
4 grup 4 takımdan oluşan gruplar oluşturulabilir. Daha sonra grup birincileri ile grup ikincilere eşleştirilir. Bu şekilde final oynatılabilir.

Peki takımlar torba usülümü sınıflandırılacak. 1 kişi 1 takım ile mi oynayacak?

Biraz detay lazım.

hacı senin verdiğin dosya 2 takım-kişi ligine dönüştürülürmü
 
Geri
Üst