Otomatİk Tarİh Ve Lİste

Katılım
3 Temmuz 2007
Mesajlar
9
Excel Vers. ve Dili
2003
İYİ AKŞAMLAR
EXCEL VE ACCESS DE BİRAZ BİR ŞEYLER YAPABİLİYORUM AMA VB DE ÇOK YENİYİM O NEDENLE YARDIMINIZI RİCA EDİYORUM.
SORACAKLARIM;

1-EKTEKİ DOSYADA DATE YAZAN KISMA OTOMATİK TARİHİ NASIL EKLEMEM GEREKİYOR
2-BAZI ALANLARA BİR LİSTEDEN SEÇİM YAPMAK İSTİYORUM
3-FORMU ATTIKTAN SONRA BU BİLGİLERİ NASIL KAYIT EDERİM

ÇOK MU ŞEY SORDUM BİLEMİYORUM AMA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

*** DOSYAYI FORUMDAKİ BİR DOSYADAN ALINTI YAPARAK DEĞİŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUM

EN İYİ AKŞAMLAR

:yardim:
 
Son düzenleme:

Haluk

𐱅𐰇𐰼𐰚
Katılım
7 Temmuz 2004
Mesajlar
12,323
Excel Vers. ve Dili
64 Bit 2010 - İngilizce
+
Google Sheets
+
JScript
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
Tarih kısmıyla ilgili sorunuz için ekli dokümana bakabilirsiniz...

Diğer sorularınızı tam anlayamadım.
 

Haluk

𐱅𐰇𐰼𐰚
Katılım
7 Temmuz 2004
Mesajlar
12,323
Excel Vers. ve Dili
64 Bit 2010 - İngilizce
+
Google Sheets
+
JScript
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
Bu arada .... 2nci sorunuzda galiba bir liste kutusundan seçim yapmak istediğinizi anlıyorum.

Eğer öyleyse, ekli dokümandaki forma bir de liste kutusunu ilave ettim (Customers)
 
Son düzenleme:
Üst