Merhaba arkadaşlar
dosyada belirttiğim şekilde mesai tablosu var işin içinden çıkamadım. Örneğin; AAA çalışan 1 hafta toplam çalışma süresi ilk haftanın toplam çalışma kısmına 2. hafta çalışma saatleri 2. haftanın toplam çalışma kısmına bu şekilde toplam çalışma kısmına haftada yaptığı çalışma saatleri yazılacak.
Ayrıca Çalışması gereken saat kısmına ay da kaç gün çalışıyosa yazıcak izinli, raporlu ücretsiz izin v.b yazılanlar mesai gününe eklenmeyecek. örneğin çalışan ayda 16 gün çalışmış 16x7,5 olarak yazıcak
Mesai kısmı ise zaten basit
toplam çalışma saati - çalışması gereken saat = Mesai saati
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
dosyada belirttiğim şekilde mesai tablosu var işin içinden çıkamadım. Örneğin; AAA çalışan 1 hafta toplam çalışma süresi ilk haftanın toplam çalışma kısmına 2. hafta çalışma saatleri 2. haftanın toplam çalışma kısmına bu şekilde toplam çalışma kısmına haftada yaptığı çalışma saatleri yazılacak.
Ayrıca Çalışması gereken saat kısmına ay da kaç gün çalışıyosa yazıcak izinli, raporlu ücretsiz izin v.b yazılanlar mesai gününe eklenmeyecek. örneğin çalışan ayda 16 gün çalışmış 16x7,5 olarak yazıcak
Mesai kısmı ise zaten basit
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.