- Katılım
- 10 Nisan 2012
- Mesajlar
- 8
- Excel Vers. ve Dili
- 2010 türkçe
...BULUNAN HÜCRENİN 9 SAĞINDAKİ HÜCRE DEĞERİNİ AKTİF OLAN SAYFANIN HÜCRESİNE SİLİNMEYECEK BİÇİMDE YAZDIRMAK.
Saygıdeğer Üstadlarım;
Sizlerden bir önemli ricam olacak eğer cevap vermek lütfunda bulunursanız üzerinde çalıştığım projemin çok önemli bir mihenk taşı yerine sabitlenmiş olacak.Sorunum şu ki:
Bir çalışma kitabında sheet1 deki bir tablonun a sütununun son dolu hücresinin 9 hücre yanındaki veriyi:biggrin:, sheet2 nin kod kısmına yazılacak bir makro ile yine sheet2 de ilgili hücreye silinmeyecek şekilde yazdırmak istiyorum.Bu örnek makro olursa diğer sayfalar için ben rotasyonlar yaparak çoğaltabilirim diye umuyorum.İnanın sitedeki (mübalağasız söylüyorum) tüm son satır buldurma makrolarını inceledim ancak bilgi eksikliği sebebi ile (tamamen vba bilmeyen birisiyim, adeta kör döğüşü gibi bir şeyler şekillendirebildim ancak onu da buraya kadar getirebildim) bir türlü istediğim gibi çalışan bir makro oluşturamadım.Sizlerden ricam eğer mümkünse bir arkadaşımız bu makroyu yukarıda tarif ettiğim şekilde yazmak konusunda bana yardımcı olabilir mi? Şimdiden çok teşekkür ederim...
Saygıdeğer Üstadlarım;
Sizlerden bir önemli ricam olacak eğer cevap vermek lütfunda bulunursanız üzerinde çalıştığım projemin çok önemli bir mihenk taşı yerine sabitlenmiş olacak.Sorunum şu ki:
Bir çalışma kitabında sheet1 deki bir tablonun a sütununun son dolu hücresinin 9 hücre yanındaki veriyi:biggrin:, sheet2 nin kod kısmına yazılacak bir makro ile yine sheet2 de ilgili hücreye silinmeyecek şekilde yazdırmak istiyorum.Bu örnek makro olursa diğer sayfalar için ben rotasyonlar yaparak çoğaltabilirim diye umuyorum.İnanın sitedeki (mübalağasız söylüyorum) tüm son satır buldurma makrolarını inceledim ancak bilgi eksikliği sebebi ile (tamamen vba bilmeyen birisiyim, adeta kör döğüşü gibi bir şeyler şekillendirebildim ancak onu da buraya kadar getirebildim) bir türlü istediğim gibi çalışan bir makro oluşturamadım.Sizlerden ricam eğer mümkünse bir arkadaşımız bu makroyu yukarıda tarif ettiğim şekilde yazmak konusunda bana yardımcı olabilir mi? Şimdiden çok teşekkür ederim...
Son düzenleme:
