Merhabalar,
Ekte bulunan dosyalardan "parametre dağılım" tablosunun tamamı ekrana (40 inc tv) yansıtıldığında numaralar çok küçük kalıyor ve okunamıyor.Yeni deneme fırsatım oldu.Bu tabloyu V sütunundan itibaren olan kısmını 31. satırdan başlayarak yine E sütunundan başlatmak mümkün mü?Yani tabloyu ikiye bölerek " Parametre Dağılım 2" tablosundaki düzene getirilebilir mi?Ya da bu "parametre dağılım" tablosunu başka bir bilgisayardan ağ üzerinden açar ve ekrana yansıtırsam çalışır mı?
Teşekkürler....
Ekte bulunan dosyalardan "parametre dağılım" tablosunun tamamı ekrana (40 inc tv) yansıtıldığında numaralar çok küçük kalıyor ve okunamıyor.Yeni deneme fırsatım oldu.Bu tabloyu V sütunundan itibaren olan kısmını 31. satırdan başlayarak yine E sütunundan başlatmak mümkün mü?Yani tabloyu ikiye bölerek " Parametre Dağılım 2" tablosundaki düzene getirilebilir mi?Ya da bu "parametre dağılım" tablosunu başka bir bilgisayardan ağ üzerinden açar ve ekrana yansıtırsam çalışır mı?
Teşekkürler....
