Herkese selamlar;
Faturayı excel ile yazdırmak istiyorum. Kullandığımız üç adet KDV oranı var (%1-%8-%18)..Satırlarda hesaplattırdıktan sonra, altta bir de bu oranlara göre toplam almak istiyorum..
Mesela KDV (%1) toplamı, (%8) ve (%18) ayrı ayrı toplamlarını da göstermek istiyorum..Bunu nasıl yapabilirim? Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler..
Faturayı excel ile yazdırmak istiyorum. Kullandığımız üç adet KDV oranı var (%1-%8-%18)..Satırlarda hesaplattırdıktan sonra, altta bir de bu oranlara göre toplam almak istiyorum..
Mesela KDV (%1) toplamı, (%8) ve (%18) ayrı ayrı toplamlarını da göstermek istiyorum..Bunu nasıl yapabilirim? Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler..
