farklı çalışma kitabına liste oluşturmak

Katılım
21 Temmuz 2006
Mesajlar
26
Arkadaşlar bana yardım edin. Sorum şu. 2 adet excel çalışma kitabım var. 1. kitabın A1 B1 ve C1 kutularına
sürekli değiştirerek metinler giriyorum mesela A1'e Firma İsmi giriyorum B1'e Şehir ismi giriyorum. C1'e fatura tutarı giriyorum.Daha sonra bunları siliyorum başka firma başka şehir ve fatura tutarı giriyorum.Girdiğim bu veriler 2.çalışma kitabında A1 B1 ve C1 Kutularında alt alta listelensin istiyorum.Yanlız aynı çalışma kitabının 2.sayfasına değil ayrı bir çalışma kitabında listelenecek. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.Dosyayı göndermeye çalıştım ama başarabilecekmiyim bilmiyorum.
 
Üst