Salyangoz
Altın Üye
- Katılım
- 27 Eylül 2007
- Mesajlar
- 107
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2007 English
Office 2010 English
Selamlar Arkadaşlar,
Bugüne kadar hep makrosuz çalışmalarda bulundum, pek sıcak bakmıyordum makroya, ancak şu an ihtiyacım olan konu ile ilgili makrosuz çalışamayacağımı gördüğümden bu bölümde sizden destek rica ediyorum.
Ekte bir dosya oluşturdum, burada ihtiyacım olan kırmızı ile yazılı hücredeki tarih ne ise butonlara basıldığında o tarihteki hücre sayısının + veya - 1 sayı değişimi
Bununla ilgili bana yol gösterebilir misiniz ? İşin içinde tarih olmasa buradaki örneklerden yola çıkarak bir şeyler bulabilirdim ancak tarih işi karıştırıyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Bugüne kadar hep makrosuz çalışmalarda bulundum, pek sıcak bakmıyordum makroya, ancak şu an ihtiyacım olan konu ile ilgili makrosuz çalışamayacağımı gördüğümden bu bölümde sizden destek rica ediyorum.
Ekte bir dosya oluşturdum, burada ihtiyacım olan kırmızı ile yazılı hücredeki tarih ne ise butonlara basıldığında o tarihteki hücre sayısının + veya - 1 sayı değişimi
Bununla ilgili bana yol gösterebilir misiniz ? İşin içinde tarih olmasa buradaki örneklerden yola çıkarak bir şeyler bulabilirdim ancak tarih işi karıştırıyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
