- Katılım
- 14 Nisan 2021
- Mesajlar
- 19
- Excel Vers. ve Dili
- 2002-2008 -2019
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 23-01-2024
Merhaba,
Forumdaki birçok dosyayı inceledim kendimce kod da yazdım dosyalardaki kodlar yardımı ile fakat istediğim gibi olmadı. Bu yüzden yardımlarınıza ihtiyacım var.
İstediğim; aynı klasör içerisinde olan tarihle başlayan genelde aynı aylı olanların bir arada olduğu birden çok veri excellerinden raporlama exceline genel toplamları yazdırmak istiyorum. Gelen veri excellerinde genel toplamlar olmuyor ham veri geliyor elle toplat diyoruz excele.
Şartlar
1- Bulunulan aya göre raporlama excelinin de adı her ay değişmektedir. Şu an şubat ayındayız raporlama excelimizin adı da şubat ayına göre. Raporlama excelinde A3:A35 sütunu arasında tarih yazılacak ve bu tarih seçili olacak.
2- Seçili olan bu tarihe göre söz konusu tarihli veri exceli açılacak ve raporlama excelinde 4. satırdaki boydan boya belirtilen T4 ile BC4 sütunlardaki veri adlarına göre veri excelinden genel toplamlar alınacak. Tüm veri excellerinin içeriği tek sayfa ve sayfa adı aynı
3- İş kolay olsun diye - elle yaparken- raporlama excelinde ilk önce genel toplamları yazıyoruz, sonra sadece sarı renkli satırlardaki YY A.Ş. şirketinin toplamlarını yazıyoruz. Excelde formül sayesinde de diğer kalan şirketin verileri çıkıyor ortaya bu kısım toplamlar geldikten sonra basit oluyor zaten.
İstediğim durumu izah etmeye çalıştım şimdiden teşekkür ederim.
Forumdaki birçok dosyayı inceledim kendimce kod da yazdım dosyalardaki kodlar yardımı ile fakat istediğim gibi olmadı. Bu yüzden yardımlarınıza ihtiyacım var.
İstediğim; aynı klasör içerisinde olan tarihle başlayan genelde aynı aylı olanların bir arada olduğu birden çok veri excellerinden raporlama exceline genel toplamları yazdırmak istiyorum. Gelen veri excellerinde genel toplamlar olmuyor ham veri geliyor elle toplat diyoruz excele.
Şartlar
1- Bulunulan aya göre raporlama excelinin de adı her ay değişmektedir. Şu an şubat ayındayız raporlama excelimizin adı da şubat ayına göre. Raporlama excelinde A3:A35 sütunu arasında tarih yazılacak ve bu tarih seçili olacak.
2- Seçili olan bu tarihe göre söz konusu tarihli veri exceli açılacak ve raporlama excelinde 4. satırdaki boydan boya belirtilen T4 ile BC4 sütunlardaki veri adlarına göre veri excelinden genel toplamlar alınacak. Tüm veri excellerinin içeriği tek sayfa ve sayfa adı aynı
3- İş kolay olsun diye - elle yaparken- raporlama excelinde ilk önce genel toplamları yazıyoruz, sonra sadece sarı renkli satırlardaki YY A.Ş. şirketinin toplamlarını yazıyoruz. Excelde formül sayesinde de diğer kalan şirketin verileri çıkıyor ortaya bu kısım toplamlar geldikten sonra basit oluyor zaten.
İstediğim durumu izah etmeye çalıştım şimdiden teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
131.7 KB Görüntüleme: 2
Son düzenleme: