pristineli45
Banned
- Katılım
- 31 Aralık 2012
- Mesajlar
- 130
- Excel Vers. ve Dili
- Excel2003 Türkçe
Arkadaşlar tekrar merhaba.
Ekleyeceğim "Yazdır" butonuna bastığımda, açılacak msgbox'ta kaç nüsha yazdırmak istediğimizi sorsun. Nüsha sayısını girdiğimde doğrudan baskı önizleme sayfasına geçsin istiyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ekleyeceğim "Yazdır" butonuna bastığımda, açılacak msgbox'ta kaç nüsha yazdırmak istediğimizi sorsun. Nüsha sayısını girdiğimde doğrudan baskı önizleme sayfasına geçsin istiyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
