• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Yazdır butonu

pristineli45

Banned
Katılım
31 Aralık 2012
Mesajlar
130
Excel Vers. ve Dili
Excel2003 Türkçe
Arkadaşlar tekrar merhaba.
Ekleyeceğim "Yazdır" butonuna bastığımda, açılacak msgbox'ta kaç nüsha yazdırmak istediğimizi sorsun. Nüsha sayısını girdiğimde doğrudan baskı önizleme sayfasına geçsin istiyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
. . .

Kod:
Sub KOD()
[B]dim sor[/B]
On Error Resume Next

sor = InputBox("Kaç Sayfa Yazdırmak istersiniz", "Yazdır")
If sor = [B]""[/B] Then Exit Sub

ActiveWindow.SelectedSheets.PrintPreview
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=sor

End Sub

. . .
 
Son düzenleme:
Çok çok teşekkür ederim.Tam istediğim gibi olmuş.
İlginize,bilginize,emeğinize,en önemlisi YÜREĞİNİZE sağlık.
 
Hüseyin kardeş,tekrar merhaba.
Ufak iki pürüz var.
1) Kaç sayfa yazdırmak istediğimize dair inputbox'a değer yazmadan cancel butonuna basarsak yine de önizleme sayfasına geçiyor. Cancel butonuna basınca iptal edebilir mi?
2) Bu kodları image ya da commandbutton butonuna atayarak uygulamak istiyorum. Bu sefer de;
"Compile error.Variable not defined" hatası verip "sor=" kısmı maviye boyanıp çalışmıyor.Bu kodları image butonuna ya da commandbuttona atayabilir miyiz?
 
. . .

# 2 nolu mesajımdaki kodları revize ettim.

1 için; Then yerine "" kullanmak gerekiyor.
2 için; Modülde Option Explicit komutu vardır. Bu komutta sizden değişkeni tanımlamanızı istiyor.
Dim sor ile onuda hallettik.

. . .
 
İşte bu kadar..SÜPERRRRRR
Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
 
Geri
Üst