selamlar..
ben işyerinde java tabanlı bir yazılımdan her ay excel çıktısı alıyorum.
o çıktıdaki (her zaman aynı satır ve sütunda olan veriyi) kendi tabloma (bendeki tabloda her ay ayrı sütunda olmak üzere) kopyalayacak makro komutu arıyorum.
Aynı şekilde 100e yakın komut girişi yapacağım.
Bir makroda bunları toplayabilir miyim?
sorum anlaşılmazsa farklı şekilde anlatabilirim.
saygılar...
ben işyerinde java tabanlı bir yazılımdan her ay excel çıktısı alıyorum.
o çıktıdaki (her zaman aynı satır ve sütunda olan veriyi) kendi tabloma (bendeki tabloda her ay ayrı sütunda olmak üzere) kopyalayacak makro komutu arıyorum.
Aynı şekilde 100e yakın komut girişi yapacağım.
Bir makroda bunları toplayabilir miyim?
sorum anlaşılmazsa farklı şekilde anlatabilirim.
saygılar...
