yesimgurol
Altın Üye
- Katılım
- 8 Aralık 2011
- Mesajlar
- 952
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2016,32bit
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 14-02-2026
Merhabalar;
Büyük ölçüde faydalandığım bu forumda her zamanki gibi bana büyük büyük faydası dokunacak bir sorunumu paylaşmak istedim.
Word belgesinde hazırladığım raporlarımdan (Ekte "RAPOR ÖRNEĞİ"), Excelde hazırladığım listeye (Ekte "LİSTE") bir kaç veri alabilmek mümkün müdür?
Ekte ki örnek dosya üzerinde anlatmaya çalıştım.Siz saygı değer hocalarımdan fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden konumu okuyup en azından zaman ayırdığınız için teşekkür ederim...
Büyük ölçüde faydalandığım bu forumda her zamanki gibi bana büyük büyük faydası dokunacak bir sorunumu paylaşmak istedim.
Word belgesinde hazırladığım raporlarımdan (Ekte "RAPOR ÖRNEĞİ"), Excelde hazırladığım listeye (Ekte "LİSTE") bir kaç veri alabilmek mümkün müdür?
Ekte ki örnek dosya üzerinde anlatmaya çalıştım.Siz saygı değer hocalarımdan fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden konumu okuyup en azından zaman ayırdığınız için teşekkür ederim...
Ekli dosyalar
-
25.6 KB Görüntüleme: 35