Uzun zamandır bir web sayfasından velilere mesaj gönderiyordum. Ancak şirket butonlara blok koymuş Clik yapılamıyor.
Ben butonun birisini
kodu ile geçebiliyorum Ancak ikincisini bir türlü seçtiremedim
kodları hata veriyor. Butonun sayfadaki kodu
bu butonu nasıl seçebilirim veya tıklayabilirim.
Ben butonun birisini
Kod:
IE.document.all("Submit").Select
SendKeys "{ENTER}"
Kod:
IE.document.all("submit").Select
.submit.Select
Kod:
<input class="btn btn-info btn-fill btn-block" value="Gönderimi Onaylıyorum" type="submit">
