- Katılım
- 27 Kasım 2013
- Mesajlar
- 6
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2003
Yıllık İzin Girişinde kayıtlı olan izin veya raporların puantaj-2ye otomatik olarak "4" olarak işaretlenmesi Şirket personeli girişindeki haftalık izin günlerinin puantaj-2ye otomatik "1"olarak işaretlenmesini istiyorum. Şimdiden Teşekkürler...
Son düzenleme:
