Merhaba ;
vba da yazmak istediğim bir komut yeni başladığım için bilgim yok.
Sorum şöyle;
Bir hücereye eğer A2 de ( her satırda A3,A4...diye gidecek) herhangi bir değer var ise onu x sayfada düşeyara ( vlookup) formülü mantığında işlem yap.
Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz
vba da yazmak istediğim bir komut yeni başladığım için bilgim yok.
Sorum şöyle;
Bir hücereye eğer A2 de ( her satırda A3,A4...diye gidecek) herhangi bir değer var ise onu x sayfada düşeyara ( vlookup) formülü mantığında işlem yap.
Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz
