• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

UserForm'dan kayıt yaparken bazı kayıtları tekrarlama

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bumer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
25 Aralık 2006
Mesajlar
40
Excel Vers. ve Dili
2010/Türkçe
Merhabalar,
Ekteki dosyada örnekle açıkladığım gibi Userformdan kayıt yaparken bazı kayıtlarda birden fazla seçenek var (Tutulan defterlerde "Yevmiye,Kebir,Envanter" gibi) Bir şahısa bir defter seçeneği seçtiğimizde tek satıra kayıt yapıyorum. Ancak defter seçeneği birden çok olunca aynı isimle birden çok satıra kayıt yapmasını istiyorum.Defter seçeneklerini kaydediyorum ama kod ve isimlerin yer aldığı hücreler boş geliyor. Bu hücrelerin de aynı kod ve isimle kaydedilmesini istiyorum. Örnekte açıkladım. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

Geri
Üst