- Katılım
- 19 Mart 2008
- Mesajlar
- 2,154
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2007 Enterprise
Türkçe
Userform'da farklı kayıt desteği.
Arkadaşlar kısacası kişilere göre Combobox2 den yapılan seçimi otomatik olarak 1 artırmak istiyorum. Yani" ELDEN ALINAN 1" ise kayıt ederken Combobox2 'de "ELDEN ALINAN "seçilince kayıt anında "ELDEN ALINAN 2" olarak kayıt yapabilirmiyiz.
Arkadaşlar kısacası kişilere göre Combobox2 den yapılan seçimi otomatik olarak 1 artırmak istiyorum. Yani" ELDEN ALINAN 1" ise kayıt ederken Combobox2 'de "ELDEN ALINAN "seçilince kayıt anında "ELDEN ALINAN 2" olarak kayıt yapabilirmiyiz.
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
