Merhabalar,
Forumdaki örneklere ve anlatımlara bakarak faturalarımızı excele daha rahat aktarmak için ekteki userform u yapmaya çalıştım.
Takıldığım ve yapamadığım hususları dosya içinde anlatmaya çalıştığım. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar
adnan
Forumdaki örneklere ve anlatımlara bakarak faturalarımızı excele daha rahat aktarmak için ekteki userform u yapmaya çalıştım.
Takıldığım ve yapamadığım hususları dosya içinde anlatmaya çalıştığım. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar
adnan
