Merhaba,
Userform'da textbox'ı istediğim hücrelere nasıl bağlayabilirim? Yani textbox'a yazdığım metin önceden belirlediğim hücreye yazılacak. Bir de makro'ları etkinleştirdikten sonra ekranda sadece userformun kalmasını istiyorum onu nasıl yapabilirim?
Userform'da textbox'ı istediğim hücrelere nasıl bağlayabilirim? Yani textbox'a yazdığım metin önceden belirlediğim hücreye yazılacak. Bir de makro'ları etkinleştirdikten sonra ekranda sadece userformun kalmasını istiyorum onu nasıl yapabilirim?
