- Katılım
- 23 Şubat 2011
- Mesajlar
- 12
- Excel Vers. ve Dili
- 2010
Kolay gelsin arkadaşlar.
Ben Userform ile veri kaydı yapmak istiyorum formda yaptığım armalarla baya uğraştım ama kodları bir türlü çözemedim.
Yapmak istediğim Kişinin adı seçildikten sonra Tutar, Tarih, Plaka Verilerini Grekli sütunların son hücrelerine yazması Userfom ekledim kendimce ama kayıt yapaacak kodları yazamıyorum.
birde İsim listesini istediğim zaman güncellemek istiyorum sayı artabilir.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Ben Userform ile veri kaydı yapmak istiyorum formda yaptığım armalarla baya uğraştım ama kodları bir türlü çözemedim.
Yapmak istediğim Kişinin adı seçildikten sonra Tutar, Tarih, Plaka Verilerini Grekli sütunların son hücrelerine yazması Userfom ekledim kendimce ama kayıt yapaacak kodları yazamıyorum.
birde İsim listesini istediğim zaman güncellemek istiyorum sayı artabilir.
Yardımlarınızı bekliyorum.
