Merhaba, userform kullanarak mail gönderme işlemi yapmak istiyorum fakat hata veriyor, ne olduğunu bulamadım, bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim.
Not: Gerektiğinde hücreden adres çekeceğim, gerektiğinde de textbox'a yazacağım adrese göndereceğim. 2. kısmını halledemedim bir türlü.
Not: Gerektiğinde hücreden adres çekeceğim, gerektiğinde de textbox'a yazacağım adrese göndereceğim. 2. kısmını halledemedim bir türlü.
