- Katılım
- 25 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 562
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2003
Öncelikle herkese iyi akşamlar. Ceza Takip Çalışması adı altında bir çalışma yapmak istiyorum. Kendim Makro ve koddan anlamadığım için siz değerli hocalarımdan destek bekliyorum. Yıllık Ortalama 3000-4000 trafik cezası girişi ve takibi yaptığım için böyle bir çalışmaya ihtiyaç duydum. İlgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme:
