- Katılım
- 23 Ocak 2013
- Mesajlar
- 59
- Excel Vers. ve Dili
- türkçe 2008
http://dosya.web.tr/K0a2yR
linkte visual studio ile yaptığı bir dosya var.
toplam dediğim zaman (tutar ları topluyor) virgüllü yazmasını, virgülden sonra 2 basamak olmasını istiyorum.
diğer sıkıntım ise adet kısmında yuvarlama yapmasını istiyorum. mesela 12,3 ise 12 ye yani alt sayıya 12,7 ise 13 e yani üst sayıya yuvarlamasını istiyorum.
bunu beceremedim bir türlü yardımcı olursanız sevinirim.
linkte visual studio ile yaptığı bir dosya var.
toplam dediğim zaman (tutar ları topluyor) virgüllü yazmasını, virgülden sonra 2 basamak olmasını istiyorum.
diğer sıkıntım ise adet kısmında yuvarlama yapmasını istiyorum. mesela 12,3 ise 12 ye yani alt sayıya 12,7 ise 13 e yani üst sayıya yuvarlamasını istiyorum.
bunu beceremedim bir türlü yardımcı olursanız sevinirim.
