Merhaba Arkadaşlar
ekte ki dosyada bir textbox var ve ben bu textboxun
change olayına yazdıkça yüzdelik olarak formatlamasını istiyorum
örneğin ben 1,77 yazarken yada yazdıktan sonra 1,77% olsun sonuna koysun bi türlü yapamadım sürekli %%%%%% diye hata veriyor
saygılarımla
ekte ki dosyada bir textbox var ve ben bu textboxun
change olayına yazdıkça yüzdelik olarak formatlamasını istiyorum
örneğin ben 1,77 yazarken yada yazdıktan sonra 1,77% olsun sonuna koysun bi türlü yapamadım sürekli %%%%%% diye hata veriyor
saygılarımla
