Tevfik_Kursun
Altın Üye
- Katılım
- 30 Temmuz 2012
- Mesajlar
- 3,908
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2016 Pro - Türkçe 64 Bit
Merhaba Arkadaşlar,
Sayfa yeni bir dosya olarak kopyalandığında sayfanın altındaki makrolar da kopyalanıyor. Dolayısiyle de dosyayı Ornek.xlsm olarak kayıt ediyoruz. Oysa ki, o makrolarla hiç işimiz yok. Onları da silip Ornek.xlsx olarak kayıt yaptırmak mümkün mü?
Saygılarımla
Sayfa yeni bir dosya olarak kopyalandığında sayfanın altındaki makrolar da kopyalanıyor. Dolayısiyle de dosyayı Ornek.xlsm olarak kayıt ediyoruz. Oysa ki, o makrolarla hiç işimiz yok. Onları da silip Ornek.xlsx olarak kayıt yaptırmak mümkün mü?
Saygılarımla
