Merhaba,
Masaüstünde x klasöründe bulunan excelime veri girişi yaptığımda (A1-B1-C1-D1-E1-F1-G1-H1-I1-J1-K1) hücrelerine yazdığım veriler yeni bir ecxel dosyasındaki (1A-2A-3A-4A-5A-6A-7A-8A-9A-10A-11A) satırlarına yazılmasını istiyorum. Dosya adı da 11A satırına yazdığım veri olsun. Bu olulan exceli yine masaüstünde belirlemiş olduğum klasöre kaydetsin.
Bu şekilde bir makro çalışmasını nasıl yapabilirim. Yardımlarınızı rica ediyorum.
Masaüstünde x klasöründe bulunan excelime veri girişi yaptığımda (A1-B1-C1-D1-E1-F1-G1-H1-I1-J1-K1) hücrelerine yazdığım veriler yeni bir ecxel dosyasındaki (1A-2A-3A-4A-5A-6A-7A-8A-9A-10A-11A) satırlarına yazılmasını istiyorum. Dosya adı da 11A satırına yazdığım veri olsun. Bu olulan exceli yine masaüstünde belirlemiş olduğum klasöre kaydetsin.
Bu şekilde bir makro çalışmasını nasıl yapabilirim. Yardımlarınızı rica ediyorum.
