Excelde saat seçici nasıl yapılabilir?
Takvim eklemeyi hallettim ama saat seçici yapmaya çalışıyorum:
Örnegin bir listedeki değişken işe giriş ve çıkış saatlerini( saati ve dakikayı) klavye ile yazmak yerine mouse ile hızlı seçmek istiyorum
Burda sanırım en kolay yol iki farklı hücreye açılır liste ekleyip ,1.hücreye saat kısmını 00dan 23E kadar,digerine de dakika ekleyip (00'dan 59'a kadar)en son olarak her iki hücrede seçildikten sonra otomatik birleştir yapmak.Böyle mi olmalı?
Takvim eklemeyi hallettim ama saat seçici yapmaya çalışıyorum:
Örnegin bir listedeki değişken işe giriş ve çıkış saatlerini( saati ve dakikayı) klavye ile yazmak yerine mouse ile hızlı seçmek istiyorum
Burda sanırım en kolay yol iki farklı hücreye açılır liste ekleyip ,1.hücreye saat kısmını 00dan 23E kadar,digerine de dakika ekleyip (00'dan 59'a kadar)en son olarak her iki hücrede seçildikten sonra otomatik birleştir yapmak.Böyle mi olmalı?