• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Parçalı aktar sorunu

Katılım
2 Haziran 2015
Mesajlar
349
Excel Vers. ve Dili
2010
Hayırlı akşamlar arkadaşlar, bi konuda takıldım yardımcı olurmusunuz? sorun şu
texbox kutusu içine yazdığım değerleri tek tek arlarında boşluk bırakarak yazdığımda sayfa 1 den veriler geliyor,ama kopyala özel yapıştır diyip yapıştırınca veriler gelmiyor örnek ekte kodlar:
Sub parçala()

Application.ScreenUpdating = False
Range("A2:E" & Rows.Count).ClearContents
Dim mesaj$
mesaj = "Islem Tamamlandi."
If Me.TextBox1.Text <> Empty Then
'Dim i As Long
Dim son_satir&, bul As Range, ilk_adres$, silinecekler As Range
'a = Split(Replace(TextBox1.Text, " ", ""), ",")'
a = Split(Trim(TextBox1.Text), " ")
For s = LBound(a) To UBound(a)
Set bul = Sayfa1.Columns("D").Find(a(s), , , xlPart)
If Not bul Is Nothing Then
ilk_adres = bul.Address
Set silinecekler = bul
Do
Set silinecekler = Union(silinecekler, bul)
son_satir = Cells(Rows.Count, 1).End(3).Row + 1
Range("A" & son_satir & ":E" & son_satir).Value = Sayfa1.Range("A" & bul.Row & ":E" & bul.Row).Value
Set bul = Sayfa1.Columns("D").FindNext(bul)
Loop While Not bul Is Nothing And bul.Address <> ilk_adres
'silinecekler.EntireRow.Delete
Else
mesaj = "Aranan Koli no bulunamadi."
End If
Next s
Set bul = Nothing: son_satir = Empty: ilk_adres = Empty: Set silinecekler = Nothing
End If
Application.ScreenUpdating = True
MsgBox mesaj, vbInformation, "BILGI"
mesaj = Empty
'TextBox1.Text = Empty
End Sub

kolay gelsin..
http://s3.dosya.tc/server5/0fgkug/KOLI_NO_PARCALI_AKTAR.rar.html
 
Kopyala - Özel Yapıştır işlemini nerede yaptığınızı veya yapmak istediğinizi tam anlayamadım.
 
Merhaba kopyala özel yapıştır işlemini textbox kutusu içine yapıyorum ve veriler gelmiyor.Ama
aynı verileri elle boşluk bırakarak yazınca geliyor..
 
Yardımcı olabilirmisiniz? arkadaşlar kolay gelsin..
 
Günaydın Şaban Bey çözümünüz pratik akıllıca, teşekkür ederim,kodlar sorunsuz ,peki son olarak "K" sütunundaki dolu hücreleri kopyala özel yapıştır değerleri şeklinde yaparsam ve bu kodları birleştirirsem ki bunu makro kaydı ile yaptım ama dolu satırlar değişken olduğu için makro kaydı işe yaramıyor kolay gelsin..
 
Çok teşekkür ederim saban Bey, tam istediğim gibi oldu kodlar sorunsuz çalışyor,Allah razı olsun hayırlı geceler..
 
Rabbim cümlemizden razı olsun inşallah. Hayırlı geceler.
 
Geri
Üst