Otomatik Personel Listesi

Katılım
6 Mart 2011
Mesajlar
153
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office 2010
Merhaba

Ekte gönderdiğim dosyada veri tablosunda tünellere ait personel listeleri var. Benim yapmak istediğim BOŞ PUANTAJ tablosunda herhangi bir alanda (TÜNEL EKİBİ T36 GİRİŞ, TÜNEL EKİBİ T28 ÇIKIŞ, TÜNEL EKİBİ T27 ÇIKIŞ v.s.) yazsa ben onları seçtiğim zaman o listeye ait personeller BOŞ PUANTAJ tablosuna yazmasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim.

https://drive.google.com/file/d/14_sBRsPdZ_iloeMBgbpIOi9WeFG5qlf9/view
 
Katılım
6 Mart 2011
Mesajlar
153
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office 2010
Benim istediğim tek tek değil o listede bulunanların hepsini eklemek. Tek Tek tıklamak ile yazmak aynı anlama geliyor. Başka türlü çözümü var mı acaba TÜNEL EKİBİ T27 tıkladığım zaman altında bulunanlar otomatik eklenmesi sizce mümkün mü?
 

YUSUF44

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
12,070
Excel Vers. ve Dili
İş : Ofis 365 - Türkçe
Ev: Ofis 365 - Türkçe
Ekli dosyayı inceleyiniz:

https://drive.google.com/file/d/1wphaYfXpOXFVP4lLtzV2U3gYdQMvEc0T/view?usp=sharing

Dosyanızda personel listesini ayrı sayfaya alarak düzenledim. Excelin çalışma mantığı açısından personeli listesi sayfasındaki gibi olması uygundur.

Dosyayı açıp makroları etkinleştirdiğinizde puansak sayfasında üst kısımda birim seçerseniz o birimin listesi sayfaya gelir.
 
Katılım
6 Mart 2011
Mesajlar
153
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office 2010
Merhaba

Tam istediğim gibi ama bunu nasıl yaptınız anlatabilir misiniz. Teşekkürler ilgi ve alakanız için
 
Üst