Mesai hesaplama Hakkında...

Katılım
11 Mart 2020
Mesajlar
33
Excel Vers. ve Dili
Office professional plus 2010
Merhaba arkadaşlar

Mesai hesaplaması bir türlü oturtamadım


başlama ve bitiş saatlerine göre çalışlanların çalışma saatlerini yazdım. sonda 1., 2. hafta diye hesapladım.

örneğin 1. hafta 3 gün var 3 günde 15 saat çalışması gerekiyor diğer hafta 7 günde 45 saat bu şekilde hafta hafta hesapladım

buna göre 1. haftada çalışması gereken 15 saat diğer haftalarda 45 saat aylık 195 saat çalışması gerekiyor

haftalık olarak hesapladığımda haftalık çalışma saatini doldurmayan personelin toplam mesai saatinden eksik olan saati çıkartıyor. sadece haftalık fazla çalışması olan personelin saatini excele yazdırmak istiyorum.

ayrıca 1. haftada çalışması gereken saat 15 saat mi yoksa pazar gününü de hesaplayacak mıyız 22,5 mi olucak.

yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
11 Mart 2020
Mesajlar
33
Excel Vers. ve Dili
Office professional plus 2010
Yardımcı olabilirseniz sevinirim :(
 
Üst