Merhabalar değerli arkadaşlar.
ActiveCell.FormulaR1C1 = "=IF(RC[-2]<RC[-1],""talebe"",""öğrenci"")"
üstteki kodu a2 ve b2 deki verilere göre kayıt ettim sonucu c2 ye yazıyor.
Amacım yine FormulaR1C1 tarzı ile kodu tüm sütun için,
a5;b5 i c5 e
a10;b10 u c10 a
a15;b15 i c15 e yazacak şekilde kullanmak.
Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca bunu makro kaydederken yapmanın
imkanı varmı bunu bilmek isterim.
Makro kaydet hakkında detaylı bilgi alacağım bildiğiniz kaynak var ise
onu da paylaşırsanız sevinirim. Teşekkür ederim.
ActiveCell.FormulaR1C1 = "=IF(RC[-2]<RC[-1],""talebe"",""öğrenci"")"
üstteki kodu a2 ve b2 deki verilere göre kayıt ettim sonucu c2 ye yazıyor.
Amacım yine FormulaR1C1 tarzı ile kodu tüm sütun için,
a5;b5 i c5 e
a10;b10 u c10 a
a15;b15 i c15 e yazacak şekilde kullanmak.
Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca bunu makro kaydederken yapmanın
imkanı varmı bunu bilmek isterim.
Makro kaydet hakkında detaylı bilgi alacağım bildiğiniz kaynak var ise
onu da paylaşırsanız sevinirim. Teşekkür ederim.
