- Katılım
- 15 Kasım 2011
- Mesajlar
- 21
- Excel Vers. ve Dili
- 2007 - İngilizce
Merhaba arkadaşlar,
Ekteki gibi bir takip excelim var. Bu excelde gecikme takibi yapıyorum ve gecikmeye uğrayan satırlardaki kişilere uyarı e-maili göndermek istiyorum.
Gecikmeye uğrayan satırlarda, formul ile "G" kolonunda "Delayed" yazısı "H" kolonunda da "Send Mail" yazısı çıkıyor.
Amacım, o satırdaki "Send Mail" yazısına tıklayarak, sadece o satırdaki kişiye mail göndermek. Gönderilecek mail olarak da, "C" kolonundaki mail adresi, Mesaj olarak da " Sayın "B" kolonundaki isim , "A" kolonundaki rapor mumarası" nolu raporunuz gecikmededir vs vs........." şeklinde mesaj göndermek istiyorum.
Yardımcı olabilirsen çok sevinirim.
Herkese iyi bayramlar dilerim.
Saygılar...
Ekteki gibi bir takip excelim var. Bu excelde gecikme takibi yapıyorum ve gecikmeye uğrayan satırlardaki kişilere uyarı e-maili göndermek istiyorum.
Gecikmeye uğrayan satırlarda, formul ile "G" kolonunda "Delayed" yazısı "H" kolonunda da "Send Mail" yazısı çıkıyor.
Amacım, o satırdaki "Send Mail" yazısına tıklayarak, sadece o satırdaki kişiye mail göndermek. Gönderilecek mail olarak da, "C" kolonundaki mail adresi, Mesaj olarak da " Sayın "B" kolonundaki isim , "A" kolonundaki rapor mumarası" nolu raporunuz gecikmededir vs vs........." şeklinde mesaj göndermek istiyorum.
Yardımcı olabilirsen çok sevinirim.
Herkese iyi bayramlar dilerim.
Saygılar...
