Merhaba, ekli makro ile müşterilere toplu mail gönderiyorduk, ama office 2010 dan sonra çalışmamaya başladı. sheet1 deki şube kodlarına göre ayırım yapıp şubeler sheettin deki şube kodlarına göre ayrı ayrı mail gönderiyordu. belki çok kolay bişi ama bir türlü çözemedim. yardımlarınızı rica ederim. teşekkürler kodları aşıya ekledim.
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
