İyi günler.
AMAÇ : Yapmak istediğim 5 sütundan her hangi birinde değer değiştiğinde veya yeni değer girildiğinde sonucun hesaplanması ve ilgili hücreye sadece değerin yazılması.
*** Makro ile ilgili hücreye formülün getirilmesi benim için bir değişiklik yapmayacak. Hücrede yeniden formül olduğundan dosyam yine kabarmaya devam edecek.
Makro bilgimin olmaması nedeniyle başka makrolardan uyarlama yapmaya çalışarak çözmeyi denesem de bir türlü sonuç alamadım...
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Uygar
AMAÇ : Yapmak istediğim 5 sütundan her hangi birinde değer değiştiğinde veya yeni değer girildiğinde sonucun hesaplanması ve ilgili hücreye sadece değerin yazılması.
*** Makro ile ilgili hücreye formülün getirilmesi benim için bir değişiklik yapmayacak. Hücrede yeniden formül olduğundan dosyam yine kabarmaya devam edecek.
Makro bilgimin olmaması nedeniyle başka makrolardan uyarlama yapmaya çalışarak çözmeyi denesem de bir türlü sonuç alamadım...
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Uygar
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
