Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Makro hücrede ki değere göre çalışsın yada çalışmasın.
Başlıkta da belirttiğim gibi
Mevcut makronun çalışmasını koşula bağlamak istedim
lakin yapamadım. Ekte ki dosya için yardım ederseniz
sevinirim. Teşekkür ederim.
Sub Makro2()
[B][COLOR="Red"]If UCase(Range("B1").Value) <> "ZORUNLU" Then Exit Sub[/COLOR][/B]
Range("D3").Select
Selection.Copy
Range("F3").PasteSpecial (xlPasteValues)
End Sub
Alakanız için çok teşekkür ederim sayın Orion1 hocam.
Kod herhangi bir tepki vermiyor. Oysaki
B1 hücresinde ki değer "zorunlu" ise kodun kendiliğinden
devreye girmesi gerekiyor idi.
Kodu dosya ya siz bağlayabilir misiniz acaba?
Detaylandırayım o halde inşallah daha anlaşılır olur.
--- B1 deki değer formül sonucu (C3 ve D3 hücrelerinin değerlerine göre) oluşuyor.
--- B1 hücresinde ki değer eğer "zorunlu" ise mevcut kod otomatik olarak devreye girip çalışacak.
--- B1 hücresi boşsa yada "zorunlu" harici bir değer var ise kod çalışmayacak.
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.